Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko pracy - urzędnicze - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

OK.2110.9.2024

OGŁOSZENIE O NABORZE

Wójt Gminy Cisek
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy - urzędnicze
w Urzędzie Gminy Cisek z siedzibą w Cisku przy ul.  Planetorza 52

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Cisku
(nazwa stanowiska pracy)

1. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i  korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak  skazania  prawomocnym    wyrokiem sądu  za  umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  6. Posiadanie wykształcenia:
  1. dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
  2. dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 i 1088), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
  3. dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.
  1. Posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych  jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
  2. Znajomość ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, kodeks wyborczy, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa.
  2. Dokładność, spostrzegawczość, terminowość,  umiejętność  organizacji  własnej,  poczucie  odpowiedzialności za  realizowane zadania, wysoka kultura osobista.
  3. Prawo jazdy kategorii B.
  4. Dyspozycyjność.
  5. Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  6. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika lub zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
  7. Znajomość pracy w systemie „ŹRÓDŁO”.
  8. Posiadanie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

3. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:

  1. Rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów.
  2.  Przyjmowanie dokumentacji i wydawanie zaświadczeń do ślubów wyznaniowych.
  3. Przyjmowanie dokumentacji do ślubów cywilnych.
  4. Sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego.
  5. Wydawanie odpisów z  ksiąg stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub o ich braku,
    a także zaświadczeń o zaginięciu lub zniszczeniu księgi.
  6. Prostowanie, ustalanie treści, odtwarzanie  i uzupełnianie aktów stanu cywilnego.
  7. Migracje aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.
  8. Przyjmowanie w formie uroczystej oświadczeń o  wstąpieniu w związek małżeński.
  9. Prowadzenie korespondencji konsularnej w sprawach indywidualnych obywateli z polskimi placówkami konsularnymi za granicą.
  10. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o zmianie imion i nazwisk.
  11. Wykonywanie zadań Gminy określonych w przepisach prawa rodzinnego i opiekuńczego.
  12. Organizacja jubileuszy z okazji 50-lecia pożycia małżeńskiego oraz 100-lecia urodzin.
  13. Współdziałanie z sądami i administracją rządową w zakresie rejestracji stanu cywilnego.
  14. Załatwianie wszelkich spraw związanych z organizacją wyborów.
  15. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  16. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa imprez masowych.
  17. Prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń.

4.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca przy komputerze  powyżej 4 godzin,
  3. wyposażenie stanowiska pracy: komputer z oprogramowaniem, drukarka,
  4. fizyczne warunki pracy: praca siedząca
  5. wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na stanowisku.

5.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cisek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

6 .  Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy,
  3. CV,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.

*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

7. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Cisek (w Sekretariacie) lub przesłać na adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 52, Urząd Gminy Cisek, do dnia 31 maja 2024 r. do godziny 15.15 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).

8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Wójt     Gminy Cisek.  Adres Urzędu Gminy Cisek: 47-253 Cisek ul. Planetorza 52.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Urząd Gminy Cisek  - info@cisek.pl
  3. Dane  osobowe  kandydata   na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane  są  w    oparciu o przepisy prawa  (w szczególności Kodeksu pracy  i/lub  innych przepisów szczególnych)   i ich podanie jest konieczne w celu wypełnienia  obowiązku  prawnego,  jakim  jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Urzędzie Gminy Cisek oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/ Pana dobrowolnej zgody.
  4. Odbiorcami  Pana/Pani danych   osobowych   będą   wyłącznie   podmioty   uprawnione     do  uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
  5. Dane  osobowe  przechowywane  będą  w  czasie  określonym  przepisami  prawa,  zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt Dz. U. z 2011 roku, Nr 14, poz. 67
  6. Ma  Pan/Pani   prawo do  żądania   od  administratora  dostępu  do  danych  osobowych,   ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania zgody
  7. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9. Inne:

  1. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego,
  2. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 30 czerwca 2024r., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
  3. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,
  4. Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości,
  5. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej
    w Urzędzie Gminy Cisek
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 77/4871140

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pobierz:
PDFKwestionariusz osobowy.pdf (98,20KB)
PDFOŚWIADCZENIE KANDYDATA.pdf (87,04KB)
PDFSkan_ogłoszenia_o_naborze.pdf (705,46KB)

WÓJT
/-/ Rajmund Frischko