- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Praca w Urzędzie Gminy, oferty, wyniki naboru
Ogłoszenie o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko pracy - urzędnicze - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
OK.2110.9.2024
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Cisek
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy - urzędnicze
w Urzędzie Gminy Cisek z siedzibą w Cisku przy ul. Planetorza 52
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Cisku
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Posiadanie wykształcenia:
- dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
- dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 i 1088), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
- dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.
- Posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
- Znajomość ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, kodeks wyborczy, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
2. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa.
- Dokładność, spostrzegawczość, terminowość, umiejętność organizacji własnej, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, wysoka kultura osobista.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Dyspozycyjność.
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika lub zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
- Znajomość pracy w systemie „ŹRÓDŁO”.
- Posiadanie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
- Rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów.
- Przyjmowanie dokumentacji i wydawanie zaświadczeń do ślubów wyznaniowych.
- Przyjmowanie dokumentacji do ślubów cywilnych.
- Sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego.
- Wydawanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub o ich braku,
a także zaświadczeń o zaginięciu lub zniszczeniu księgi. - Prostowanie, ustalanie treści, odtwarzanie i uzupełnianie aktów stanu cywilnego.
- Migracje aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.
- Przyjmowanie w formie uroczystej oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.
- Prowadzenie korespondencji konsularnej w sprawach indywidualnych obywateli z polskimi placówkami konsularnymi za granicą.
- Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o zmianie imion i nazwisk.
- Wykonywanie zadań Gminy określonych w przepisach prawa rodzinnego i opiekuńczego.
- Organizacja jubileuszy z okazji 50-lecia pożycia małżeńskiego oraz 100-lecia urodzin.
- Współdziałanie z sądami i administracją rządową w zakresie rejestracji stanu cywilnego.
- Załatwianie wszelkich spraw związanych z organizacją wyborów.
- Prowadzenie archiwum zakładowego.
- Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa imprez masowych.
- Prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer z oprogramowaniem, drukarka,
- fizyczne warunki pracy: praca siedząca
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na stanowisku.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cisek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
6 . Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- CV,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
7. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Cisek (w Sekretariacie) lub przesłać na adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 52, Urząd Gminy Cisek, do dnia 31 maja 2024 r. do godziny 15.15 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Wójt Gminy Cisek. Adres Urzędu Gminy Cisek: 47-253 Cisek ul. Planetorza 52.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Urząd Gminy Cisek - info@cisek.pl
- Dane osobowe kandydata na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych) i ich podanie jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Urzędzie Gminy Cisek oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/ Pana dobrowolnej zgody.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
- Dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt Dz. U. z 2011 roku, Nr 14, poz. 67
- Ma Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania zgody
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Inne:
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego,
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 30 czerwca 2024r., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,
- Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości,
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej
w Urzędzie Gminy Cisek - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 77/4871140
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pobierz:
Kwestionariusz osobowy.pdf (98,20KB)
OŚWIADCZENIE KANDYDATA.pdf (87,04KB)
Skan_ogłoszenia_o_naborze.pdf (705,46KB)
WÓJT
/-/ Rajmund Frischko