Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI

Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz.1062), Wójt Gminy powołał Zespół roboczy d/s dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w Urzędzie Gminy Cisek.

Przewodniczący Zespołu - Koordynator d/s dostępności - Jerzy Groeger;
Z-ca Przewodniczącego - Kamila Kostka;
Członek Zespołu - Beata Staiszczyk.

Urząd Gminy Cisek, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek, telefon kontaktowy 77 487 11 40, e-mail: info@cisek.pl.

Pobierz ZarządzeniePDFZarządzenie nr 74.2020 Wójta Gminy z dnia 30 września 2020 r..pdf (350,79KB)

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 31.03.2021 r.: 
PDFRaport o stanie dostępności podmiotu publicznego GMINA CISEK.pdf (106,08KB)