Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Zastępca Kierownika USC
Cisek, dnia 08 marca 2021 r.
KS.2110.3.2021
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Cisek
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy - urzędnicze
w Urzędzie Gminy Cisek z siedzibą w Cisku przy ul. Planetorza 52
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie:
a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji. - Staż pracy co najmniej 3–letni na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Prawo jazdy kategorii B.
2. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętności zawodowe: znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ewidencji ludności, Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego, samodzielność, kreatywność, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole.
- Predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, zdolności organizacyjne, umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność, kreatywność, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
W zakresie Rejestracji Stanu Cywilnego:
- Sporządzanie protokołów i aktów stanu cywilnego w rejestrze stanu cywilnego.
- Sporządzanie odpisów aktów stanu cywilnego z bieżącego roku.
- Nanoszenie w aktach z bieżącego roku wzmianek dodatkowych i przypisków.
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentów w sprawie przyjęcia oświadczeń przewidzianych w kodeksie rodzinnym i opiekuńczym oraz w ustawie prawo o aktach stanu cywilnego.
- Sprawdzanie poprawności danych w rejestrze PESEL oraz inicjowanie postępowań w celu usunięcia niezgodności.
- Kompletowanie i prowadzenie akt zbiorowych do sporządzonych aktów.
- Wydawanie zaświadczeń stwierdzających:
a) zdolność prawną do zawarcia związku małżeńskiego za granicą,
b) brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa wyznaniowego ze skutkiem cywilnym. - Sporządzanie projektów wniosków o nadanie medalu ,,Za długoletnie pożycie małżeńskie” .
- Przekazywanie danych statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego.
W zakresie zmian w aktach stanu cywilnego:
- Przyjmowanie oświadczeń składanych przed Zastępcą Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego;
- Przyjmowanie wniosków o naniesienie zmian w aktach stanu cywilnego.
- Opracowywanie i podpisywanie pism w sprawach zmian w aktach stanu cywilnego i zmiany imion i nazwisk.
- Sporządzanie wzmianek dodatkowych oraz zamieszczanie przypisków.
- Rejestracja danych i dokonywanie zmian w rejestrze PESEL, w związku ze zmianami w aktach stanu cywilnego oraz decyzjami o zmianie imienia i nazwiska.
- Kompletowanie i włączenie do akt zbiorowych dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia wzmianek marginesowych.
- Prowadzenie spraw związanych z unieważnieniem, sprostowaniem i uzupełnianiem aktów stanu cywilnego oraz transkrypcja zagranicznych aktów stanu cywilnego.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w zakresie:
a) zmiany imienia i nazwiska,
b) odmowy sprostowania i uzupełnienia aktów stanu cywilnego; - Dokonywanie sprawdzeń poprawności danych zawartych w rejestrze PESEL.
- Powiadamianie właściwych organów o stwierdzonych niezgodnościach w celu ich usunięcia.
- Sporządzanie dokumentów w związku z prowadzonymi postępowaniami (zawiadomień, wezwań, postanowień, decyzji).
- Powiadamianie innych urzędów stanu cywilnego o zmianie imienia i nazwiska.
W zakresie Zgonów:
- Sporządzanie protokołów i aktów zgonów w rejestrze stanu cywilnego.
- Sporządzanie odpisów aktów zgonów z bieżącego roku.
- Wydawanie zaświadczeń z akt zbiorowych.
- Rejestracja danych i dokonywanie zmian w rejestrze PESEL.
- Sprawdzanie poprawności danych w rejestrze PESEL oraz inicjowanie postępowań w celu usunięcia niezgodności.
- Nanoszenie w aktach zgonów z bieżącego roku wzmianek dodatkowych i przypisków.
- Kompletowanie i prowadzenie akt zbiorowych do sporządzonych aktów zgonów
- Przekazywanie danych statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego.
- Przekazywanie do właściwych organów dowodów osobistych i paszportów osób zmarłych.
- Przekazywanie danych statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego.
W zakresie Migracji Aktów Stanu Cywilnego:
- Przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego.
- Nanoszenie wzmianek o przeniesieniu aktu stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego;
- Powiadamianie o stwierdzonych niezgodnościach w celu ich usunięcia lub o konieczności unieważnienia aktu stanu cywilnego.
- Opracowywanie i podpisywanie pism w sprawach związanych z migracją aktów stanu cywilnego.
W zakresie Archiwum:
- Sporządzanie i wydawanie odpisów oraz zaświadczeń z aktów stanu cywilnego z lat ubiegłych.
- Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym.
- Prowadzenie korespondencji w sprawach rejestracji zdarzeń stanu cywilnego z lat ubiegłych.
- Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego z innych urzędów stanu cywilnego.
- Wydawanie postanowień zezwalających na przeglądanie ksiąg stanu cywilnego.
- Prowadzenie postępowań w celu usunięcia niezgodności w rejestrze PESEL.
Inne:
- Wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie wymeldowania i zameldowania.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
- Wykonywanie innych czynności z upoważnienia Wójta lub Sekretarza.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wyposażenie stanowiska pracy: biurko, komputer, drukarka, skaner, telefon,
- Fizyczne warunki pracy: praca koncepcyjna z obsługą komputera wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pokój biurowy ogrzewany i oświetlony, obsługa komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cisek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższ niż 6 %.
6 . Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*).
*) w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
7. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Cisek (w Sekretariacie) lub przesłać na adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 52, Urząd Gminy Cisek, do dnia 19 marca 2021 r. do godziny 15.15 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Wójt Gminy Cisek. Adres Urzędu Gminy Cisek: 47-253 Cisek ul. Planetorza 52.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Urząd Gminy Cisek - info@cisek.pl
- Dane osobowe kandydata na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych) i ich podanie jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Urzędzie Gminy Cisek oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/ Pana dobrowolnej zgody.
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. - Dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt Dz. U. z 2011 roku, Nr 14, poz. 67.
- Ma Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania zgody.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Inne:
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego,
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 30 kwietnia 2021r., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
- Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Cisek.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 77/4871140
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pobierz:
Ogłoszenie nr KS.2110.3.2021 o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.pdf (754,31KB)
kwestionariusz-osobowy.pdf (107,54KB)
oswiadczenie.pdf (83,33KB)
WÓJT
/-/ Rajmund Frischko
Data ogłoszenia: 08 marca 2021 r.
Zapoznaj się: Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Cisek